piątek, 25 czerwca 2021

Kartka dla wspaniałej osoby z tutorialem.

Cześć, witam Was wszystkich!
Mój czas Gościnnej Projektantki w ScrapAndMe dobiegł końca. Naprawdę spodobały mi się wspaniałe produkty tej marki, a bycie w. zespole projektowym było dla mnie przyjemnością i radością.

Hei alle sammen! 
Min tid som gjeste-designer hos ScrapAndMe er over. Jeg har virkelig kost meg med disse flotte produktene. Det har vært en fornøyelse og glede å være på laget. 
Jeśli chcesz dowiedzieć się jak wykonać taką kartkę, to poniżej znajdziesz do niej instrukcję.
Om du vil se hvordan jeg har laget dette kortet kan du scrolle ned på siden. Der finner du en billedserie en enkel forklaring på hvordan jeg bygger opp kortet mitt. 
Połączyłam tu dwie kolekcje Sapphire Days i Especially for You. Kartkę podaruję osobie, która wsparła i pomogła mi kiedy tego potrzebowałam.
På dette kortet har jeg kombinert serien Sapphire Days og Especially for You. 
Kortet skal jeg gi til en person som stilte opp og hjalp meg da det plutselig ble litt for travelt rundt meg.
Jest to kartka letnia, dlatego wybrałam do niej motyla, którego wycięłam z arkusza "Motyle".
Da det er et skikkelig sommerkort valgte jeg selvfølgelig å ha med en sommerfugl som jeg har klippet ut fra klippearket "Butterflies".
W środku jest stemplowana sentencja i miejsce na osobiste życzenia.
Også på dette kortet har jeg stemplet en tekst inni og laget plass til å skrive en personlig hilsen. 
Kwiaty na krawędziach mają trochę białego gessa, a brzegi kartki zostały postarzone. 
Blomstene har fått litt hvit gesso over seg til slutt, og jeg har revet kantene på kortet for å få et litt shabby utseende. 
Dziękuję za uwagę! 
Tusen takk for meg!

STEG FOR STEG:
Zaczynam od wycięcia papierów na przód kartki. Wycinam dwa kartoniki, które są nieco mniejsze od siebie. Do tego tekturkę którą podkleję pod mniejszy kawałek papieru.
(Patrz zdjęcie powyżej).
Jeg starter med å skjære ut basen. Selve basen er dobbel, så skjærer jeg ut paneler som er litt mindre i størrelse enn basen. 2 i mønsterpapir og 1 i kartong. 
(Se bildet over).
Na krawędziach papieru nałożyła trochę gessa. 
Mønsterpapirene får litt hvit gesso rundt kantene. 
Właśnie teraz podklejam mniejszy papier na tekturę, a elementy wycięte z wykrojników na kosteczkach 3D. 
Jeg limer så mønsterpapiret på kartongen, og fester øverste kartong som har fått mønsterpapir over seg med 3D-limputer. 
Na brzegach wyciętych elementów nakładam odrobinę gessa.
Staser så ut motiv og dies som vist på bilde over og under. Også disse får hvit gesso rundt kantene. 
Wszystkie te elementy podklejam jeden na drugim, za pomocą kosteczek.
Fester så dette med 3D-limputer. (Se bildet under).
Całość mocuję za pomocą kosteczek 3D do podstawy.
Fester diesen på kortbasen med 3D-limputer. 
Następny krok, to zrobienie kokardki z woskowanej nitki. 
Lager en sløyfe med vokstråd og fester denne på kortet. 
Później pokryj ją gesso.
Maler vokstråden med hvit gesso.
Na kokardce układamy kwiaty.
Pynter med blomster. 
Teraz dodajemy jeszcze więcej nici woskowanej i perełki na sznureczku.
Pynter med litt mer vokstråd og perlebånd.
Dołączamy napis i pięknego motyla. 
Fester en tekst og en nydelig sommerfugl.
Mam nadzieję, że ten samouczek Cię zainspiruje. 
Håper du lar deg inspirere. 

Produkter:

 


 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)