środa, 9 czerwca 2021

Uściski dla przyjaciela.

Nie ukrywam, że niebieski to mój ulubiony kolor. Tak więc, z tych pięknych papierowych wzorów, zrobiłem kartkę dla przyjaciela.
Jeg legger ikke skjul på at blå er min favorittfarge. Så, med disse flotte mønsterpapirene, har jeg laget dette kortet til en god venninne
Kartka jest warstwowa, podklejona na kosteczkach 3D. Na wierzchu ułożyłam ramkę, 
a na niej papier z kolekcji Sapphire Days.   
Kortet er et lag-på-lag, bygget opp med 3D-limputer for å få dybde i kortet. 
Jeg har brukt mønsterpapir fra den nydelige serien Sapphire Days på fremsiden av kortet. 
Bardzo lubię używać gessa na moich kartkach i tym razem nałożyłam go na krawędziach oraz , przy pomocy gąbki na centralnej części pracy. 
Jeg liker å ha litt gesso over kortene mine. Det har jeg også hatt på dette kortet. Kantene på kortet har fått litt hvit gesso over seg. Dette har jeg påført med svamp.

W środku jest miejsce na życzenia i n papier Simple Story 3.
Inni kortet er det som alltid plass til å skrive en personlig hilsen. Her har jeg brukt mønsterpapir fra serien Simple Story 3.
Liście motylk lekko wygiełam, aby nadać mu więcej życia.
Sommerfuglen er bøyd til for å få et litt mer "levende" preg. 

Mam nadzieję, że moja kartka się spodoba i będzie inspirująca.
Miłego dnia!
Jeg håper du liker kortet og lar deg inspirere. 
Ha en fin dag!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)