środa, 23 czerwca 2021

urodzinowy pop up z motylkami

Hej wszystkim! 
Na moją ostatnią już inspirację (wow jak te miesiące szybko przeszły) 
przygotowałam dla Was bardzo popularny u mnie pop up box z motylkami. 
Zrobiłam go z kolekcji Rosy Days oraz dodatków z tej samej kolekcji. 
W połączeniu ze złotymi dodatkami daje efekt wow. 

Na zewnątrz okleiłam mojego pop up boxa arkuszem 01/02.

A wnętrze boxa to wycięte elementy z Arkusza 01/02 
oraz motyle z arkusza Butterflies i kwiaty z arkusza Flowers

Wnętrze boxa  okleiłam  natomiast  arkuszami. 09 i 10.




A tutaj filmik kartki :) 




Dziękuje serdecznie ScrapAndMe za możliwość 
inspirowania Was moimi pracami i życzę wszystkim udanego dnia!  

Pozdrawiam Was gorąco, 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)