niedziela, 16 maja 2021

Dla Mamy w błękicie i fiolecie - inspiracja Agnieszki Korman

 Witam Was bardzo serdecznie :) 

Maj to przepiękny miesiąc, wszystko rozkwita i w powietrzu unosi się zapach kwiatów i trawy. To czas kiedy mogę cieszyć się niezapominajkami i fiołkami. Zainspirowana tymi kolorami wykonałam dwie kartki z kolekcji 
Na podwójnym wianuszku ułożyłam kompozycje z kwiatów z papieru czerpanego, 
które zabarwiłam farbami akwarelowymi. 
Pomiędzy kwiatami włożyłam liski i kawałki poszarpanej koronki.
Fajnym akcentem okazały się półperełki i małe różyczki skręcone z bawełnianej tasiemki.
Dorysowałam także małe listki żelowym długopisem.
Fioletowa kartka składa się z kilku warstw,
pomiędzy nimi włożyłam kawałek koronki i udrapowałam go w kształcie falbanki.
Kwiaty wykonałam pod kolor kolekcji.
Przełamaniem fioletów jest ten przepiękny zielony motyl.
Papiery użyte w pracy:
 
 

Dziękuję za odwiedziny i do następnego spotkania :) 












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)