sobota, 3 lipca 2021

Lato, Słońce i Morze - inspiracja Kerstin

Witam Was!
Zostałam zaproszona, do wykonania kilku projektów 
z pięknych papierów ScrapAndMe, 
w ramach Gościnnego DT. 
Jestem za to bardzo wdzięczna!!!

Welcome everyone!
I was invited to create some guest design projects
 with the wonderful paper collections
 from Scrap And Me
Thanks so much!!!

 

Jestem entuzjastką rękodzielnictwa, od najmłodszych lat scrapowanie sprawia mi radość! To niesamowity relaks i balsam dla duszy, jedna z małych radosnych rzeczy w życiu, która sprawia, że jestem szczęśliwa i chcę się dzielić tą radością z przyjaciółmi, zarażać ich tą pasją.   

  I'm a handicraft enthusiast with passion since my childhood, crafting makes me happy !
It is a wonderful relaxation and balm for the soul, it's the little things in life
 that makes you happy and I love to share
 this joy and want to encourage my friends and all the others to try new ideas.

Jako tło użyłam jednolitego papieru, trochę wycinanek, 
a wszystko to z niesamowitej kolekcji "Sapphire Days"

I used a background paper and some flower motifs
from the amazing paper collection 
'Sapphire Days' 

  

Uwielbiam Door & Windows.
  są świetnym dodatkiem i dają tyle kreatywnych możliwości!
  Wyciąłem pojedyncze małe okienko,
włożyłam za nim zdjęcie i otworzyłam okno na morze.
Tworzy to prosty, ale efektowny efekt 3D.

Love the Door & Windows
 they are a great addition, such a lot of creative possibilities!
 I have cut out the individual small windows
stuck a photo behind it and opened the window to the sea. 
This creates a simple, but exciting 3D effect.

 some close up's




Naprawdę mam nadzieję, że udało mi się Was zainspirować!
  Pamiętajcie, najważniejsze, to by dodawać coś wyjątkowego do swojego projektu
 i nigdy nie bój się spróbować czegoś nowego!

Dziękuję Wam bardzo!!
Kerstin

 Really hope that I was able to inspire you!  
 Add something unique to your project
 that you like and never be afraid to try something new!
 
Thank you very much!! 
Kerstin


 

2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)