wtorek, 13 lipca 2021

Użyj skrzydeł - Layout - Marilyn Rivera

Witajcie przyjaciele! Dzisiaj jestem z Wami ja Marilyn Rivera. Z pokorą i wielką ekscytacja dzielę się z Wami moją pierwszą inspiracją jako Gościnna Projektantka.

Kiedy po raz pierwszy otrzymałem paczkę zawierającą wszystkie piękne papiery i materiały, trudno mi było wybrać kolekcję do mojego pierwszego projektu; wszystkie były takie cudowne. Ostatecznie zdecydowałam się na Blooming Magnolia.

Wykonałam layout używając dwóch zdjęć i kombinacji różnych tekstur. Mam nadzieję, że moja praca będzie dla Was inspirująca. 

Hello friends! It's Marilyn Rivera here. I feel humbled and excited to be sharing my first post here as a guest designer. 
When I first received the package containing all of the beautiful papers and materials, I found it difficult to select a collection to use for my first project; all of them were so lovely. Ultimately, I decided to use 
Blooming Magnolia
I've created a scrapbooking layout using two photos and with a combination of various textures. I hope that through this layout, you'll find a bit of inspiration of your own.





Products I used:




Dziękuję za odwiedziny i do zobaczenia wkrótce! 
Thanks for stopping by..until next time!

Marilyn Rivera



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)