czwartek, 29 lipca 2021

Ślubna ramka

Cześć wszystkim!

Dziś dzielę się z Wami przerobioną drewnianą ramką na prezent ślubny, którą wykonałam z przepięknej kolekcji Aquarelles. Wycięłam kilka elementów z papieru Aquarelles flower 2, aby zbudować wiele warstw na tym projekcie. Na ramce wykorzystałam również technikę mix media. Mam nadzieję, że moja praca Was zainspiruje! 

Hello everyone! 
Today I share with you an altered wooden frame for a wedding gift that I made with the beautiful Aquarelles collection.  I made some fussy cuts from the Aquarelles flower 2 paper to build a lot of layers on this project. I added some mixed media techniques on the background. I hope you find some inspiration!





Products I used:



Dziękuję za odwiedziny i ...do zobaczenia!!

Thank you so much for stopping by...until next time!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)