poniedziałek, 19 lipca 2021

Powitalne banerki dla bliźniąt

 Witajcie!

Kiedy na świat przychodzą bliźnięta, podniecenie jest ogromne. Podwójna radość, która mnoży się dzięki gratulacjom dziadków i najbliższego otoczenia. 

Jak powinna wyglądać praca wykonana na taką okazję? Możliwości jest mnóstwo! Ja postawiłam na banerki. Do ich stworzenia wykorzystałam kolekcję papierów Little Cuties. Znajdziecie w niej papiery pasujące zarówno do prac dla chłopców, jak i dziewczynek. Ponadto liczne elementy z arkuszy z dodatkami idealnie wzbogacą każdą pracę.

Moje banerki wycięłam z tektury i obiłam zwykłym białym papierem, tak by na odwrocie można było napisać kilka słów od siebie. Wybrałam arkusze w kratę do stworzenia tła pod kompozycję. Ręcznie wykonałam przeszycia oraz kwiaty z foamiranu. Nie mogło oczywiście zabraknąć koronek i delikatnych chlapnięć.






Wykorzystane materiały:





Pozdrawiam 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)