środa, 23 listopada 2022

Album „Inspire” by Julia Rušakova

 Hi everyone.

 How are you?  I hope you are doing well and that inspiration does not leave you.

 Today I, Julia Rušakova, want to show you a very beautiful album, which contains small notebooks.  This is very convenient, because in addition to photographs, you can make a memorable record, and the album will help save all the joyful moments of life.

 In my work I used a beautiful collection of paper "Afternoon Sky" and cut sheets "Afternoon Sky flowers", „Leaves 8” and "Frames 1,2".

 I hope I inspired you.

 I wish you good luck in your projects and more inspiration.


Cześć wszystkim.

 Dzisiaj ja, Julia Rušakova, chcę wam pokazać bardzo piękny album, który zawiera małe zeszyty. Jest to bardzo wygodne, ponieważ oprócz zdjęć można zrobić niezapomnianą notatkę, a album pomoże utrwalić wszystkie radosne chwile życia.

 W swojej pracy wykorzystałam piękną kolekcję papierów "Afternoon Sky" oraz wycinanki.

 Mam nadzieję, że Cię zainspirowałam.

 Życzę powodzenia w realizacji projektów i więcej inspiracji.











Ze sklepu wykorzystałam:




1 komentarz:

  1. This is a wonderful project Julia, you did this very beautifully!
    Greetings, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)