piątek, 25 listopada 2022

Kalendarz Adwentowy - Magda Tkaczyk

 Witajcie 

Grudzień zbliża się nieubłagalnie, już niedługo nasze domy wypełni zapach pomarańczy i cynamonu. 

Pełen oczekiwania okres adwentu umili nam na pewno kalendarz adwentowy i taka jest tez moja dzisiejsza inspiracja.

24 torebeczki wypełnione miłością  ubrałam w kolekcje Magic Christmas  , użyłam do tego arkuszy z  elementami do wycinania, wykorzystałam również resztki papierów  oraz wstążki i sznurki. 

Jak Wam się podoba moja propozycja?

Wybaczcie ta ogromną ilość zdjęć ale ciężko mi było się zdecydować ;-)








Użyte produkty:



Pozdrawiam 
Magda 







1 komentarz:

  1. How beautiful this is Magda, you made a wonderful creation! And there are never too many pictures...🙂
    Greetings, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)