środa, 9 listopada 2022

Box from the paper collection "Amidst the Roses" by Julia Rušakova.

Hello, my darlings.

Today I want to share with you my inspiration from a wonderful and insanely beautiful paper collection „Amidst the Roses” by ScrapAndMe.  I have created a box from this delicate collection that you can simply give as a gift or use as gift wrapping.  In any case, it will be nice to keep jewelry or some valuable little memories in this cute box.

I hope I was able to inspire you and wish you creative success.

Dziś chcę się z Wami podzielić moją inspiracją z cudownej i szalenie pięknej kolekcji papierów „Amidst the Roses” ScrapAndMe. Z tej delikatnej kolekcji stworzyłam pudełko, które możesz po prostu podarować jako prezent lub wykorzystać jako opakowanie prezentu. W każdym razie fajnie będzie przechowywać biżuterię lub cenne małe wspomnienia w tym uroczym pudełku.

Mam nadzieję, że udało mi się Was zainspirować i życzyć twórczych sukcesów.










Ze sklepu użyłam:

Pozdrawiam




1 komentarz:

  1. What a wonderful box you have made Julia, so very pretty. Beautiful paper collection this is, I have it myself also.
    Greetings, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)