niedziela, 4 grudnia 2022

Album dla dziewczynki - Aga Mirkowska

 Cześć,

zbliżają się Święta, a to czas prezentów. Dzisiaj przygotowałam dla was wideo-tutorial na prezent dla dziewczynki. Jest to album na zdjęcia.


Do wykonania albumu wykorzystałam okładkę po starym kalendarzu, która czekała na swoją recyklingową szansę.


Do ozdobienia albumu wykorzystałam najnowszą kolekcję ScrapAndMe - Dream a Little.


Cudowne pastelowe odcienie idealnie pasują do zdjęć małej dziewczynki. Ten album wykonałam dla mojej 4-letniej córki na zdjęcia z jej przedszkola i ostatniego roku. 


Wykorzystałam wykrojniki ramek oraz stemple przypominające, jakie wymiary powinny mieć drukowane do albumu zdjęcia. 


Cudowne kwiatowe kompozycje idealnie nadają się jako sposób na miejsce na zdjęcia. W takich miejscach zdjęcia nie trzeba nawet przyklejać! Dzięki temu mamy pewność, że osoba obdarowana nie spowoduje klejeniem marszczenia papieru. 


Poniżej filmik przedstawiający album:

Na YT znajdziesz tutorial krok po kroku, jak wykorzystać bazę od starego kalendarza i stworzyć w niej ciekawy, słodki i pastelowy album.


Pozdrawiam,

Aga Mirkowska






Linki do produktów:







1 komentarz:

  1. What a marvelous album this really is Aga, so very pretty! I surely will go watching the video!
    Greetings, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)