piątek, 23 grudnia 2022

Christmas cards by Julia Rušakova

 Hello friends!  

Today I, Julia Rušakova, present to you my latest work as a guest designer for ScrapAndMe.  

First of all, I would like to thank you for your trust, for the wonderful collaboration and for the very beautiful collections of paper.  Many thanks to the entire ScrapAndMe team for the warm welcome and support.  

And now back to the project... this time I made a set of three Christmas's cards.  I used the paper collection "Magic Christmas" and cut out sheets "Christmas 08" and "Christmas 09".  The elements for cutting out are wonderful, very beautiful and there are so many of them that the eyes run wide.  The paper collection itself is made in traditional colors, which made me very happy.  This year I really want them.  

I hope that it has inspired you to new works.  

I wish you all unlimited inspiration and many new beautiful projects.  


Dziś ja, Julia Rušakova, przedstawiam wam moją najnowszą pracę jako gościnna projektantka dla ScrapAndMe.

Przede wszystkim dziękuję za zaufanie, za wspaniałą współpracę i za bardzo piękne kolekcje papierów. Wielkie dzięki dla całego zespołu ScrapAndMe za ciepłe powitanie i wsparcie.

A teraz wracam do projektu... tym razem zrobiłam zestaw trzech kartek świątecznych. Użyłam kolekcji papierów "Magic Christmas" i wycięłam arkusze "Boże Narodzenie 08" i "Boże Narodzenie 09". Elementy do wycięcia są cudowne, bardzo piękne i jest ich tak dużo, że aż oczy błyszczą. Sama kolekcja papierów wykonana jest w tradycyjnej kolorystyce, co bardzo mnie ucieszyło. W tym roku bardzo chcę takiej kolorystyki.

Mam nadzieję, że zainspirowało Cię to do nowych prac.

Życzę wszystkim nieograniczonej inspiracji i wielu nowych pięknych projektów.













1 komentarz:

  1. This is really wonderful Julia, with these beautiful papers, love it!
    Wesotych Świąt! 🎄
    Greetings, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)