sobota, 24 grudnia 2022

Świąteczne kartki do koperty - Aga Mirkowska

 Cześć,

w ten wigilijny dzień składam Wam najserdeczniejsze życzenia zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia. Aby unosił się zapach pierników, a okulary parowały od barszczyku!

Dzisiejsza moja inspiracja, jest skromna. Kartki o wymiarach ok. 10 x 15 cm do koperty. Tak jakby ktoś w wigilię potrzebował jeszcze coś na szybko zrobić, to myślę, że to jest jakiś pomysł :) 


Wybrałam baza w kolorze czerwonym, aby dodać kartkom świątecznego uroku.


Niektóre elementy przykleiłam na dystans przy pomocy taśmy 3D.


Dodałam gazę i chlapnięcia, a napisy wycięłam przy pomocy wykrojników. 


Dodatkowo krótki filmik:


Muzyka: sleigh ride

Muzyk: home for Christmas


Pozdrawiam,

Aga Mirkowska


Linki do produktów:







1 komentarz:

  1. You made wonderful cards Aga, so pretty.. And they fit in a simple envelop! 🙂
    Wesotych Świąt! 🎄
    Greetings, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)