piątek, 10 marca 2023

Confirmation invitations- by Jasmina

 Hello,

it's my turn again to share with you another inspiration. This time I made a bunch of Confirmation invitations. I used the latest Celebration blue 2 collection together with fussy cut elements from Christening sheet. I hope you like them as much as I do.


Znowu moja kolej, aby podzielić się z Wami kolejną inspiracją. Tym razem przygotowałem kilka zaproszeń do bierzmowania. Użyłam najnowszej kolekcji Celebration blue 2 wraz z wybrednymi elementami z prześcieradła do chrztu. Mam nadzieję, że polubisz je tak samo jak ja.










Products I used:

Produkty, których używałem:





Be creative! Jasmina


Bądź kreatywny! Jasmina



1 komentarz:

  1. Very pretty, all these invitations and such a beautiful papercollection!
    Greetings, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)