poniedziałek, 20 marca 2023

"Forever & Always" by Tina Ollett

 Hello and welcome. It's Tina here with my very first design team project for Scrap and Me !! I am super excited to be designing once again and for a fabulous company such as Scrap and Me. My heart nearly jumped out of my chest when I opened up my design team package. Each and every paper collection is just outstanding. Each more beautiful than the last if that is ever possible. 

So without further ado I would like to share with you my project titled "Forever & Always". I chose to do an off the page project using a wood plaque I picked up at my local arts and craft shop. I have chosen to use a photograph of my youngest daughter on her formal day looking absolutely gorgeous. I have been awaiting to use this photo for sometime now. And when I discovered the beautiful collection papers of "Admist the Roses" I knew instantly that this was the perfect fit. 


Cześć i witaj. Tu Tina z moim pierwszym projektem zespołu projektowego dla Scrap and Me !! Jestem bardzo podekscytowana tym, że znów będę projektować dla tak wspaniałej firmy, jak ScrapAndMe. Serce prawie wyskoczyło mi z piersi, kiedy otworzyłem pakiet papierów. Każda kolekcja jest po prostu wyjątkowa. Każda piękniejsza od poprzedniej, jeśli to w ogóle możliwe.

Tak więc bez zbędnych ceregieli chciałbym podzielić się z Wami moim projektem zatytułowanym "Forever & Always". Zdecydowałem się na projekt używając drewnianej tabliczki, którą kupiłem w moim lokalnym sklepie ze sztuką i rękodziełem. Zdecydowałem się użyć zdjęcia mojej najmłodszej córki w jej oficjalnym dniu, wyglądając absolutnie cudownie. Od jakiegoś czasu czekałem na użycie tego zdjęcia. A kiedy odkryłem piękne papiery z kolekcji „Admist the Roses”, od razu wiedziałem, że to było idealne dopasowanie.



Ze sklepu użyłam:




Please find below some close up photos of my project. 


Well that all from me today. Thankyou so much for popping by. 







2 komentarze:

  1. Hi Tina. You made a wonderful lay~out with this gorgeous paper collection. Very beautiful entrance on the blog!
    Have a nice day.
    Greetings, Wilma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow Teens, I really love this OTP of yours wonderful work hugs Amy xox

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)