wtorek, 14 marca 2023

URODZINOWY EXPLODING BOX

Cześć, Urodzinowo&Wybuchowo, czyli Exploding Box z okazji urodzin. Cały projekt przygotowałam z użyciem kolekcji Dream a little. Potrzebowałam wyczarować ogród kwiatów, stąd wybór tej kolekcji. W bocznych skrzydełkach umieściłam harmonijki, które skrywają prywatne zdjęcia - jako wspomnienia wspólnych, rodzinnych chwil. W centrum pudełka zbudowałam mały ogródek z płotkiem i "zasadziłam" kwiaty. Jest klimatycznie i kolorowo, tym razem z przewagą niebieskiego. Ostatnio używałam tej samej kolekcji, projekt równie kwiecisty, z przewagą różowego.





 

Dream A Little

  

  

Dziękuję za odwiedziny, Agata  
 

 

1 komentarz:

  1. You make me speechless Ajgacia, such a stunning creation you have made. And Congratulations with this very special birthday! 💐
    Greetings, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)