czwartek, 2 marca 2023

Celebrations Blue 2 na Wielkanoc - Monika Jakubowska

Witajcie, tu Monika.
Nowa kolekcja Celebrations Blue 2  jest bardzo piękna i subtelna, idealna na komunie, chrzty i śluby, 
ale ja postanowiłam sprawdzić, czy będzie dobra też na Wielkanoc ;) 
Moim zdaniem sprawdziła się świetnie, a jak Wy uważacie?
Zrobiłam dwie świąteczne karteczki, delikatne i subtelne jak ta kolekcja. 
Na pierwszą kartkę nakleiłam dwie warstwy Celebrations Blue 2 05/06, 
pierwszą beżową, drugą niebieską z wianuszkiem. 
Potem dodałam jeszcze wianuszek wycięty z Fogets-Me-Nots. 
Drugą kartkę okleiłam ślicznym papierem w kwiatuszki Celebrations Blue 2 11/12, 
a na niej umieściłam rameczkę z koronkowej strony Celebrations Blue 2 05/06. 
Z arkusza Fogets-Me-Nots wycięłam mnóstwo niezapominajek, 
które świetnie uzupełniły kompozycje kwiatowe na obu kartkach. 
Nie mogło też zabraknąć listków, wycięłam je z arkuszy Leaves 2 i Leaves 10.
 



 
Użyte produkty:



 

Dziękuję za spotkanie i pozdrawiam serdecznie!
 


 

2 komentarze:

  1. These are absolutely stunning Eastern cards Monika. So very well done, just love it with these gorgeous papers! 😍
    Have a nice day.
    Greetings, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)