wtorek, 21 marca 2023

' This makes me Happy ' Mini album : Yotube tutorial by Manu Gupta

Hello Creative Folks,

I'm Manu from @manu.ahandfullofart and I have a you tube tutorial to share today. 

I have made a pretty mini-album which I named ' This makes me Happy'. This asymmetrical album is something that I have tried for very first time and I totally loved making this pretty one! 

The best thing about this album is that there is no particular criteria on how the pages are designed, one can let their imagination let fly and just go with the flow! 

Witam kreatywnych ludzi,

Jestem Manu z @manu.ahandfullofart i przychodzę do Was z wideo tutorialem na You Tube.

Nagrałam minialbum, który nazwałam „To czyni mnie szczęśliwym”. Ten asymetryczny album to coś, czego spróbowałam po raz pierwszy i pokochałam jego tworzenie!

Najlepszą rzeczą w tym albumie jest to, że nie ma żadnych konkretnych kryteriów dotyczących projektowania stron, można puścić wodze fantazji...


Lets checkout some pictures

Oto kilka zdjęć pracy










                                                            Products used from the store

 

Until next time!

Happy Crafting!

Manu

\

1 komentarz:

  1. Wonderful project, thank you for the tutorial!
    Greetings, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)