niedziela, 24 marca 2024

Box komunijny - Blue Roses - Agnieszka Korman

 Witajcie drodzy przyjaciele ScrapAndMe!

Kolejne kolekcje są dostępne na półkach sklepowych, a ja dzisiaj postaram się pokazać Wam jak wyjątkowe są papiery Blue Roses. Na dzisiejszą inspirację wykonałam exploding box z okazji Pierwszej Komunii Świętej, wybrałam papiery z najdelikatniejszymi odcieniami błękitów i szarości. W środku box'a umieściłam kilkuwarstwową kompozycję, a klapeczki z kieszonkami ozdobiłam koronką i półperełkami. Na wieczku przykleiłam rozetkę z tematyczną grafiką, a voilà!






Dziękuję bardzo, że odwiedziliście bloga i zapraszam na nasze kolejne inspiracje.
Użyte materiały:


1 komentarz:

  1. It's a very beautiful creation Agnieszka, very prettily done! 👏
    Miłego dnia. Pozdrowienia, Wilma 🍀

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)