sobota, 30 marca 2024

Wedding frame - VL_craft_


Hello, friends! 

Today let me share with you another inspiration! I can’t stop making wedding projects, so this time I made a wedding frame using an amazing paper collection Blue Roses and corresponding elements from the Cut out sheets. To make volume composition I also added lace, fabric flowers, embossed paper leaves, and, of course, toppings. The size of the frame is 26,5*21,5 cm and, in my view, it turned out to be so elegant and sophisticated thanks to Blue Roses paper collection. And also, such frame may be a great gift for the newlyweds! I hope my work has really inspired you! 



Dziś chciałabym podzielić się z Wami kolejną inspiracją! Nie mogę przestać robić projektów ślubnych, więc i tym razem wykonałam ramkę ślubną, wykorzystując niesamowitą kolekcję Blue Roses i odpowiadające jej elementy z arkuszy do wycinania. Aby stworzyć kompozycję, dodałam także koronkę, materiałowe kwiaty, wytłaczane papierowe listki i inne dodatki. Ramka ma wymiary 26,5*21,5 cm i moim zdaniem okazała się niezwykle elegancka i wyrafinowana, właśnie dzięki tej kolekcji. Taka ramka może być świetnym prezentem dla nowożeńców! Mam nadzieję, że moja praca Was zainspirowała!









 I used/użyłam :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)