środa, 13 marca 2024

Pudełeczko- Ania Rokicka

Witajcie kochani!

Uwielbiam bawić się formą. Samodzielne robienie baz sprawia mi ogromną przyjemność, więc często próbuje nowych pomysłów i rozwiązań. Dzisiaj mam dla Was pudełko w którym z powodzeniem zmieści się drobny upominek. Pudełeczko to, w zależności od potrzeby możecie udekorować komunijnie i schować w nim mały prezent lub wypełnić słodkościami i wykorzystać jako podziękowanie dla gości. Moją uniwersalną wersję ozdobiłam papierami z kolekcji Celebrations Blue 2

Na FB znajdziecie pełnometrażowy tutorial na wykonanie tego pudełka

Tutorial 








Wykorzystałam:









Pozdrawiam serdecznie
Ania


1 komentarz:

  1. Wooow Ania, how pretty again...👏👏 Very elegant and delicate! You always make such gorgeous creations...love it! 🥰
    Thank you again for the inspiration and the tutorial, lovely!
    Miłego dnia.
    Pozdrowienia, Wilma. 🍀

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)