środa, 27 marca 2024

First Communion gift set- by Jasmina

Hello everybody,

today I would like to share with you my project I made with our latest release- Blue Roses. I have created a gift set which contains a card and a small gift box. I hope you like it as much as I do.

Witam wszystkich,

dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami moim projektem, który zrobiłam z naszą najnowszą kolekcją - Blue Roses. Stworzyłam zestaw prezentowy, który zawiera kartkę i małe pudełko. Mam nadzieję, że spodoba Wam się tak samo jak mnie.












Papers I used:

Papiery, których użyłem:







Thank you for your visit,

Jasmina.

Dziękujemy za wizytę,

Jasmina.


1 komentarz:

  1. You can be very proud of your creations Jasmina. They are gorgeous! 👏
    Miłego dnia Pozdrowienia, Wilma. 🍀

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)