sobota, 26 października 2013

Gościnna Projektantka - AgnieszkaD

Witajcie :)

dzisiaj chciałabym Was zaprosić na spotkanie z naszą Gościnną Projektantką AgnieszkąD :)


Witajcie,
Nazywam się Agnieszka, w świecie wirtualnym - AgnieszkaD. Mieszkam w Warszawie z mężem i dwójką dzieci. Moja przygoda ze scrapbookingiem zaczęła się trzy lata temu i na początku zdecydowanie mini albumy skradły moje serce. Teraz, choć dalej kocham albumowanie, chętnie tworzę również inne projekty. Scrapuję, aby zachować najpiękniejsze wspomnienia, dla siebie, dzieci i bliskich na przyszłość, ale przede wszystkim, jest to moją bardzo przyjemną odskocznią od prozy dnia codziennego. W swoich pracach nie kieruję się żadnym stylem i chyba go nawet nie szukam, bawię się różnymi technikami i produktami i to sprawia mi dużą frajdę.
Korzystając z zaproszenia mam dziś ogromną przyjemność inspirować Was swoimi pracami na blogu Scrap&Me.
Będąc w fazie planowania prac dla Scrap&Me, myślałam raczej o wykorzystaniu neutralnych w kolorystyce papierów. Jednak w trakcie pracy z nimi okazało się, że to właśnie te mocniejsze kolory i ich różne zestawienia, właściwie same się łączyły w kolejne projekty.

Pierwszą pracą, która powstała z papierów Scrap&Me jest ten layout. Wykorzystałam w nim arkusze z dwóch kolekcji. Bazą jest papier Sunshine Reggae z kolekcji "Explosion Of Freshness" do którego dodałam Frosty Morning z kolekcji "Dreams Come True" i oto co powstało:






Kolejna praca to również scrap, nie mniej kolorowy niż poprzedni, ale nie mogłam przecież uniknąć połączenia fioletu i błękitu z kolekcji "Sweet Dream" mając fotkę w tych właśnie kolorach :)






To zestawienie kolorów tak bardzo mnie urzekło, że powstała jeszcze kartka, w której do błękitu z kolekcji "Sweet Dream" dodałam fioletowe elementy z kolekcji "Explosion Of Freshness"




Dziękuję za uwagę, to wszystko na dziś, a że na papierach Scrap&Me pracowało mi się wyśmienicie, to pozwolę sobie Was zaprosić na kolejną porcję moich prac za tydzień!
Miłego weekendu,
AgnieszkaD


#

Agnieszko, dziękujemy bardzo za piękne prace!!!
miałam wybrać kilka zdjęć z zaproponowanych przez Agnieszkę, ale pokazałam Wam wszystkie. ja uwielbiam zdjęcia detali, nie chciałam Wam odbierać przyjemności dokładnego przyjrzenia się tym pracom :)

6 komentarzy:

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)