sobota, 5 października 2013

Gościnnie inspiruje - Macarena

witajcie :)

zapraszam Was dziś na wspaniałą ucztę dla oka :)
Macarena, którą mamy zaszczyt gościć dziś na naszym blogu, przygotowała dla Was na prawdę wyjątkowe inspiracje..

ale o nich niech już sama opowie:


Serdecznie witam wszystkich tu zaglądających w ten jesienny weekend.
Spotkała mnie niebywała przyjemność gościnnego inspirowania produktami ScrapAndMe i oczywiście z ogromną chęcią do pracy przyjęłam zaproszenie... 
W papierach i scrapowych cudach "grzebię" od 2 lat, to piękny i pasjonujący czas setek wieczorów spędzonych w towarzystwie skalpela, nożyczek oraz wielu innych niebezpiecznych narzędzi papierowej zbrodni :-) Uwielbiam to i codziennie odkrywam na nowo możliwości, techniki i kompozycje oraz niekończące się pokłady pomysłów. Zresztą doskonale wiecie o czym mówię :)
Moim jak dotąd najbardziej ukochanym stylem jest połączenie shabby chic i vintage. Prawie wszystkie moje prace mają poszarpane brzegi, poprzecierane lub nawet podarte elementy... Uwielbiam przemycić troszkę koronki, lnianego sznurka i maszynowych przeszyć, staram się aby prace były jak najbardziej przestrzenne i "żyjące". Mam słabość do kwiatków, szczególnie tych samodzielnie zrobionych, motyli oraz listków. Tyle o mnie i moim papieriowym szaleństwie :-)

Na dzisiejszy post przygotowałam 3 prace wykonane w całości z kolekcji "Explosion of Freshness" tak jakby na przekór jesieni oraz przygaszonym odcieniom rdzy.



Pierwsza z nich to szalenie kolorowy exploding box, z wierzchu delikatny ale elementami zapowiadający co będzie działo się w środku, a tam absolutna eksplozja soczystej zieleni, która wyleje się z pudełka po zdjęciu wieczka! Na ściankach optymistyczne i wesołe hasła, szaleństwo kolorów i kształtów. To moje antyjesienne pudełko!








Kolejna praca to już nie co spokojniejsze klimaty, kartka ślubna z delikatnym tłem, przemyconą koronką ale z mocnym kolorystycznie elementem centralnym. Tu czai się wytłoczony deseń z ciemnożółtym tuszem. Z tego samego materiału zrobione są kwiatki zamykające kompozycję.





Ostatni projekt to już zupełna kraina łagodności, tło w prześlicznym beżu udekorowane bladą żółcią oraz niezbyt krzykliwym pomarańczem, główną ozdobą jest łańcuch przestrzennych kwiatków wykonanych z tej samej bladej żółci, kilka prawie przypadkowo odstających elementów nadających kartce pzestrzenności.




Wszystke te prace, jakże od siebie różne, wykonane zostały z tych samych papierów i dodatków. Jedna kolekcja a możliwości jej wykorzystania są nieograniczone. Mam nadzieję, że moje prace zainspirowały Was do kolorowego szaleństwa z kolekcją Explosion of Freshness, wbrew jesiennym szarościom! 

Pozdrawiam Was ciepło i życzę owocnego w niezwykłe projekty, weekendu :-)
Macarena




#
dziękuję Marzenko za te przepiękne inspiracje.

a Was zapraszam na spotkanie z Macareną jeszcze za tydzień :))

a dzisiaj - chciałabym przypomnieć o trwającym wyzwaniu SDO - wykonajcie kartkę "portfel" według kursu Ani, jesteśmy bardzo ciekawi Waszych interpretacji!! macie jeszcze tydzień na zgłaszanie prac :))

Aneta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)