sobota, 12 października 2013

Inspiracje Macareny

Witajcie Kochani w kolejny jesienny i słoneczny weekend! Zgodnie z obietnicą, dziś kolejna porcja inspiracji mojego autorstwa wykonanych z rewelacyjnych papierów ScrapAndMe! Tym razem pod nożyczki poszła kolekcja Dreams Come True - moja ulubiona jak dotąd :-) Można z niej czarować bez końca, rewelacyjna do prac retro, shabby chic ale również do grzecznych, eleganckich projektów. 

Pierwsza z moich prac to delikatna, jasna i przestrzenna kartka ślubna w kolorze zimnego beżu oraz mocnej mięty, wykorzystałam tu papierki Fleeting Moments oraz Sea Stories. Dla mnie to najlepszy duet w tej kolekcji.





Druga karteczka to mój wstęp do corocznego transu kartek świątecznych, pierwsza już za mną, teraz pójdzie gładko... Wykonałam ją z zestawu Old Times i Magic Moments, które idealnie do siebie pasują. Skromna ale myślę, ciekawa i oryginalna, robi się ją szybciutko a efekt jaki jest każdy widzi, polecam!





Trzecia to zupełne szaleństwo. Chciałam żeby było to coś innego niż kartka, pudełko pokazywałam Wam tydzień temu, na album nie miałam czasu więc wymyśliłam, że zrobię swój pierwszy w życiu shadow box. Wykorzystałam w nim Frosty Morning oraz Beautiful Time co dało zdecydowane kolorki i przegoniło monotonię.





Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do cięcia, darcia i szarpania Dreams Come True :-) 

Dziękuję Anecie za podwójne zaproszenie, a ekipie ScrapAndMe za świetne kolekcje grubych papierów, z którymi praca to prawdziwa przyjemność. Życzę wszystkim udanego weekendu!

#

Marzenko, a my dziękujemy bardzo za te wspaniałe prace!!!
Cudownie było Cię gościć :)

2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)