piątek, 18 października 2013

Old Times - idealny na wspomnienia...



W październiku papierem miesiąca w ScrapAndMe jest przepiękny Old Times. Pierwsze co mi przyszło do głowy (podobnie jak napisała to parę dni temu Huma) to stworzenie czegoś, co będzie wspomnieniem starych, dobrych czasów...I w ten sposób oprawiłam w scrapa zdjęcie mojej kochanej babci, której niestety już z nami nie ma, a której zawdzięczam baaaaardzo dużo... I na pewno zasługuje Ona na 100 razy lepszego scrapa, ale cóż, tym razem wyszło jak wyszło... :/

Papier jest fantastyczny sam w sobie, postanowiłam nic w nim nie zmieniać, bo stanowi idealne tło. "Rozjaśniłam" go jedynie jaśniejszymi papierami i jasnymi kwiatami oraz dodałam troszkę różu by ożywić całość.











W pracy użyłam:







A już w niedzielę zapraszam na moją edycję SDO :) Jeszcze waham się nad wyborem prac do głosowania, no i mam mega stresa!!

Zachęcam też do udziału w wyzwaniu Noomiy!! Czas na zgłoszenie prac macie do 23 października :)

Pozdrawiam serdecznie :)
vairatka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)