sobota, 19 października 2013

przepis na scrapa

Hej!
Dziś ja (Justt) i Huma proponujemy Wam zmierzenie się z przepisem :) ale nie kucharskim, ale scrapowym! Jako, że obie bardzo lubimy duże formy proponujemy Wam zrobienie LO bazującym na:


  • białym tle
  • czymś złotym
  • czymś niescrapowym (liczymy na Waszą kreatywność)
  • użyciu odpadka - czysty recykling :)

I teraz nasze prace; LO Humy:

recyklingowy jest tag, który służył jako metka przy ubraniu, a niescrapową rzeczą bibuła znaleziona w pudełku z butami :)

i mój:

recyklingowy jest brązowy papier, poszarpałam kopertę, a niezbyt scrapowa teoretycznie mówiąc jest gaza z apteczki :)
Zapraszamy do zabawy! Jeśli spodoba Wam się pomysł i zrobicie scrapa z przepisu koniecznie dajcie nam o tym znać w komentarzu :)

2 komentarze:

  1. ale fajnie Wam wyszlo! chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czaiłam się i na szczęście znalazłam trochę czasu :) oto mój scrap: http://smile-dont-kill-anyone.blogspot.com/2013/10/wood-you.html pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)