niedziela, 9 maja 2021

Kartka z życzeniami urodzinowymi.

Dziś chcę Wam pokazać kartkę okolicznościową, którą wykonałam na przepięknym papierze z nowej kolekcji AQUARELLES

I dag vil jeg vise dere et gratulasjonskort jeg har laget med mønsterpapir fra den nye serien AQUARELLES 
Wykorzystałam również arkusz do wycinania z ślicznymi kwiatami.
I tillegg til mønsterpapirene har jeg også brukt av klippearkene i serien. 
Wewnątrz kartki umieściłam tekst gratulacyjny ale jest także miejsce na prywatne życzenia.
Inni kortet har jeg stemplet en gratulasjonstekst. 
Her er det selvfølgelig også plass til å skrive en personlig hilsen. 
Motylka z dodatkowego arkusza, który pojawił się przy okazji kolekcji Simple Story 3 Beige, przykleiłam na listkach.
Sommerfuglen er fra et klippeark. Denne er festet på blad som jeg har klippet ut.

Pol listki przyczepiłam sizal oraz niteczki z perełkami.
Under bladene har jeg festet litt perlebånd, trå og blomstertråder. 
Mam nadzieję, że moja praca Was zainspiruje
Håper du lar deg inspirere.
Życzę Wam miłego dnia!
Ønsker deg en fin dag!

Produkter: 
 
 

1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)