czwartek, 27 maja 2021

Wiosenna kartka z motylami - Rosy Days

Dzień dobry przyjaciele!

Mój twórczy maj wciąż trwa! Wiosną zawsze jestem kreatywna, inspiruje mnie wszystko dookoła: śpiew ptaków, budzenie się natury, zapachy kwitnących roślin, fruwające motyle. Zgadnij, co zainspirowało mnie do stworzenia tej kartki?

Добрый день  друзья!

Мой творческий май продолжается! Весной я всегда испытываю творческий подъем. Вдохновляет всё вокруг: пение птиц, пробуждение природы, ароматы цветущих растений, порхающие бабочки. Догадайтесь, что вдохновило меня на создание этой открытки? 
Papier Rosy Days i oszałamiające motyle stały się główną inspiracją i ozdobą moich prac.
Бумага Rosy Days и потрясающие бабочки стали главным вдохновением и украшением моей работы.
A teraz szczegóły:
А теперь детали:






Nie mogłam się oprzeć i postanowiłem sfotografować razem dwie kartki:
Не смогла удержаться и решила сфотографировать две открытки вместе:


Produkty/Продукты:







Dziękuję za uwagę i do zobaczenia.
Благодарю вас за внимание. До новых встреч.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)