wtorek, 11 maja 2021

Pudełko na zdjęcia z Sapphire Days - inspiracja Anna Yadrikova

Dzień dobry przyjaciele!
Mój twórczy maj tego roku rozpoczął się od małego urlopu. Odwiedziliśmy do naszych przyjaciół w lesie i tam, daleko od miasta, zobaczyłem niesamowicie piękne niebo, którego kolor podkreślały zielone drzewa. Bardzo podobało mi się to zestawienie kolorów i chciałem wykonać pracę w takiej palecie.

Добрый день  друзья!
Мой творческий май в этом году начался с небольших каникул. Мы уехали к друзьям в лес и там далеко от города я увидела изумительной красоты небо, цвет которого подчеркивали зеленые деревья. Это сочетание цветов мне так понравилось и я захотела сделать работу в такой палитре.
 


Wybrałam papier z kolekcji Sapphire Days i zrobiłem takie cudowne pudełko, w którym pomieści się archiwum zdjęć.
Я взяла коллекцию бумаги Sapphire Days и сделала вот такую чудесную коробочку, в которой будет храниться фотоархив.


Zapraszam po więcej szczegółowych zdjęć. 
Специально для вас я сняла детали коробочки:



Na koniec filmik z mojej inspiracji.
И конечно же вдохновляющее видео:

Produkty/Продукты:




Dziękuję za uwagę i do zobaczenia.
Anna Yadrikova

Благодарю вас за внимание, с вами была Анна Ядрикова.
До новых встреч.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)