piątek, 14 maja 2021

Exploding box na I Komunię Świętą

Witajcie!

Sezon Pierwszych Komunii wciąż trwa 
i w związku z tym zapraszam Was na kolejną komunijną inspirację.
Tym razem stworzyłam exploding box na bazie, którą sama wykonałam.
Do jego ozdobienia wykorzystałam arkusze z kolekcji "Sapphire Days"
oraz arkusz 01/02 z kolekcji "Rosy Days".

Nie mogło zabraknąć całej masy gałązek, listków i kompozycji kwiatowych,
pochodzących z arkuszy z elementami do wycięcia.
Do stworzenia kompozycji kwiatowych użyłam właśnie tych papierowych elementów
oraz papierowych, białych i kremowych kwiatów.

Serdecznie zapraszam na moją inspirację!







Zapraszam na tutorial:


W pracy użyłam:

    

    

Pozdrawiam, 
Monika Conca



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)