czwartek, 11 listopada 2021

Album Czas cudów - inspiracja Eleny Mohnovay

Cześć wszystkim!
Dziś pokażę Wam mój nowy album, który wykonałem z magicznej kolekcji Frosry days.
Rozmiar albumu to 15x20 cm.
W pracy wykorzystałam elementy cięte z kolekcji, ręcznie robione kwiaty z tkaniny, elementy z wykrojników, tekturki i koronkę.
  Tło urozmaiciłam płatkami śniegu, które zrobiłem za pomocą teksturowanej pasty przez szablon.
Wszystkie klapki są z magnesami.
Okładka albumu wykonana jest z miękkiego, przyjemnego w dotyku mikro zamszu.
Przyjrzyjmy się bliżej albumowi.

 Всем привет!
Сегодня я покажу вам свой новый альбом, который я сделала из волшебной коллекции Frosry days.
Размер альбома 15*20 см.
В работе использовала вырезанные элементы из коллекции, цветы ручной работы из ткани, вырубку, чипборд и кружево.
 Фон усложнила снежинками, которые сделала с помощью текстурной пасты через трафарет. 
Все раскладушки на магнитах. 
Обложка альбома сделана из мягкой, тактильной микрозамшы. 
Давайте рассмотрим альбом поближе.











A tu możecie zobaczyć prezentacje albumu:
Użyte materiały:
Используемые материалы:


Miłego tworzenia!
Творите с удовольствием!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)