sobota, 13 listopada 2021

Rób to co kochasz...

Witajcie scrapowicze :)
Dziś przedstawiam Wam layout. Powstał on z niezwykłej kolekcji Vintage Garden. 
Wspominałam Wam już, że nie mogę się nacieszyć tą czerwienią? Ciągle trzymam papiery na biurku i nie moge jeszcze przejsc do zimowych projektów. Cóż... w końcu mamy jeszcze jesień ;) 
Projekt który dziś prezentuje wykonałam na podstawie papieru 01/02. Najpierw wyciełam z niego  cudowny bukiet kwiatów, nastepnie przykleilam pozostałość do beermaty i potraktowałam żel medium jako podkładem, który nadał połysku. Wyciety bukiet kwiatów podkleilam sizalem oraz koronkami i przykleilam do tła. Kompozycje rozpoczęłam od tekturkowego półksiężyca, tworząc coś na wzór łapacza snów ze zdjęciem. Przyozdobilam calosc wycinanymi kwiatami i liścmi z arkuszy przypisanych kolekcji. Jestem niezmiernie ciekawa Waszej opinii na temat takiej tworczosci. 
 







Wykorzystałam kolekcję Vintage Garden




Pozdrawiam cieplutko 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)