środa, 10 listopada 2021

"Perfect in my Heart" Layout by Amy Voorthuis

Witam Przyjaciele ScrapAndMe,

Dzisiaj jest mój pierwszy wpis na tym uroczym blogu i dziś chciałbym podzielić się layoutem, który stworzyłam na podstawie wyzwania z tablicą inspiracyjną w tym miesiącu. W mojej inspiracji wykorzystałam śliczną kolekcję Frosty Days i myślę, że użyłam prawie każdego arkusza w tej kolekcji lol....

Hello ScrapAndMe Friends, 

Today is my first share on this lovely blog and today I'd like to share a layout I made based on this months moodboard. For this layout I used the pretty Frosty Days collection and I think I used almost every sheet in this collection lol....

Perfect in my Heart: 

Najpierw wycięłam środek arkusza o numerze 05, następnie obszyłam brzegi obu kawałków, po czym postrzępiłam brzegi. Dodałam też szablon przypominający oszronione szyby. Wszystkie kawałki tekturek są pokryte śnieżną pastą.

First I cut out the middle of the number 05 sheet then I stitched around the edges on both pieces, then I disstressed the edges. I also added a winter crackle stencil. All the chipboard pieces are covered  some snow. 





Użyłam zdjęcia mojej Abbey z zeszłej zimy.
I used a picture of Abbey from last winter.




ScrapAndMe papers used: 




Dziękuję bardzo za odwiedzenie bloga dzisiaj i jeśli masz jakieś pytania, nie bój się zadać mi ich w  komentarzu. Uściski
Thank you so much for visiting the blog today and if you have any questions don't be afraid to ask me in a comment. Hugs 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)