piątek, 19 listopada 2021

Rustykalna świąteczna kartka

 Witajcie, tu Monika.
Z pewnością znacie już dobrze nową kolekcję Woods od ScrapAndMe.
 Znajdziemy w niej mnóstwo wspaniałych papierów ze wzorem drewna w różnych kolorach. 
Do zrobienia mojej dzisiejszej świątecznej kartki wybrałam arkusz Woods 03, 
który połączyłam ze świetnymi deseczkami Simple Story 3 Beige 03. 
Dzięki tym papierom otrzymałam piękny, ciepły klimat, 
który podkreśliły jeszcze piękne zegary z arkusza Locks & Clocks i latarenki z Christmas 07. 
Kompozycję kwiatową zrobiłam z moich kwiatów, kwiatów wyciętych z Christmas 05, 
gałązek świerku z Frosty Days 07/08 i listków Leaves 03.
 



Użyte produkty:


 



 

Dziękuję za spotkanie i pozdrawiam serdecznie!


 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)