środa, 17 listopada 2021

Album z okazji Chrztu Świętego - Celebrations Blue

 Witam Was serdecznie na naszym blogu!

 Dzisiaj chciałabym Wam pokazać album jaki wykonałam z kolekcji Celebrations Blue.

Bardzo lubię tą kolekcję, gdyż świetnie nadaje się do właśnie takich uroczystości jak chrzciny, śluby, czy komunie. Album jest bardzo prosty, o wymiarach 15 na 15 cm, w środku znajdują się dwie karty, zmieści się w nim sześć zdjęć. Na okładce umieściłam wianuszek zbudowany z elementów do wycinania, podklejonych na kosteczkach dystansowych. Przyznam się, że była to moja ostatnia pełna kolekcja tych papierów, dlatego z radością skorzystałam z teł, które są wspaniałym uzupełnieniem wszystkich naszych kolekcji! 

Tu trochę zbliżeń.

Do albumu zrobiłam pasujące pudełko. 
Wykorzystane materiały:



Miłego dnia :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)