wtorek, 7 grudnia 2021

"Happy Little Ray off Sunshine" Layout by Amy Voorthuis

Witajcie przyjaciele ScrapAndMe,
Jak miło, że zajrzeliście na bloga, dzisiaj mam kolejny layout z moja małą ślicznotką, który chcę Wam pokazać. 
Bardzo fajnie mi się pracowało, chociaż to nie są moje ulubione kolory. 


Goodmorning ScrapAndMe Friends,
How nice of you to visit the blog today, for today I have another layout to share with you with a picture of our pretty baby girl. This was a pretty fun layout to make since these are not really my colours to scrap. 
  
 Our beautiful happy little ray off Sunshine:
Uwielbiam marszczyć papiery, więc zrobiłam to również tutaj, pod spodem widać ładną koronkę. Piękne deski pokryłam farbą i woskiem, rozmieściłam je praktycznie na całej płaszczyźnie, ponieważ bardzo podoba mi się kolor. Do tego layout'u użyłem ładnych kolekcji „Aquarelles” i „Woods”. Nie widać zbyt wiele z tej ostatniej kolekcji, ponieważ użyłem jej jako tła.

I love to wrinckle my papers so I did that here too as you can see underneath you see some pretty lace peaking through. I treated the beautiful boards with some paint & wax but I kept it plane as I really like the color. For this layout I have used the pretty "Aquarelles"& "Woods"collections. You don't see that much from that last collection because I used it as a background sheet.



Dodałem również szablon na arkuszu tła i spryskałem losowo mgiełką za moim zdjęciem i dokończyłem moją pracę niesamowitymi elementami do wycięcia z kolekcji „Aquarelles”.
I also added a stencil on the background sheet and I have sprayed some spray randomly behind my picture and I finished my layout off with some amazing cut outs from the "Aquarelles"colection. 




ScrapAndMe papers used: 



Dziękuję bardzo za odwiedzenie bloga dzisiaj i jeśli masz jakieś pytania, nie bój się zadać mi ich w  komentarzu. Uściski
Thank you so much for visiting the blog today and if you have any questions don't be afraid to ask me in a comment. Hugs 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)