czwartek, 16 grudnia 2021

Kartka świąteczna dla sąsiada

Witajcie!

Za nami kolejna transmisja na żywo, podczas której stworzyliśmy wspólnie kartkę świąteczną. Prosta a zarazem elegancka forma, która sprawdzi się nie tylko w świątecznej odsłonie. Wykorzystałam kolekcję papierów Grunge Backgrounds a dokładniej cudownie zielony arkusz 07 i 08. Dodałam również kilka gałązek wyciętych z arkusza Christmas 03 oraz ręcznie zrobiony przeze mnie kwiat z tkaniny. Całość przewiązałam wstążką i unieruchomiłam ćwiekiem. 
Ciekawi procesu powstania tej kartki? Zapraszam serdecznie, transmisja jest zapisana tutaj: https://facebook.com/events/s/kartka-swiateczna-z-kolekcji-g/1000510793864821/

Życzę Wam wszystkim spokojnych świat :)




Materiały:



Pozdrawiam serdecznie
Ania



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)