czwartek, 23 grudnia 2021

"One Of A Kind" Layout by Amy Voorthuis

Dzień dobry kochani!

Jak miło, że właśnie dzisiaj jesteście z nami. Mam dla Was kolejne LO z moją ukochaną córka Abbey, którą sfotografowałam wśród pięknych kwiatów. Tworzenie tej inspiracji sprawiło mi wiele satysfakcji, ponieważ uwielbiam, kiedy moje layout'y są kobiece. Praca z papierami ScrapAndMe to wielka radość, zwłaszcza, że  wśród nich znalazła się moja ślicznotka, to takie miłe uczucie.

Hello and good morning to you all,
It's so nice of you to be here today I have another layout to share with you, with again a picture of our wonderful daughter Abbey in the middle of all pretty flowers. How I enjoyed making this layout as I LOVE my layouts to be feminine. The ScrapAndMe papers are a delight to work with such prettyness I feel very blessed. 

One Of A Kind: 

Jak widzicie zszyłam ze sobą papiery (uwielbiam ten zabieg), a także dodałam prześliczny szablon koronki oraz odlewy z foremek. W mojej pracy wykorzystałam prawie cały arkusz liści do wycinania, które uwielbiam, a na koniec dodałam kilka ozdobnych kropeczek, stempli i dodanych gdzieniegdzie wyciętych kwiatów. 

As you can see I stitched on my layout {love doing that} I also added a pretty lace stencil on my background & a mould. I almost added a whole cut out the sheet I really love those leaves sheets at the end I added some wishing bubbles & a stamp and I randomly added the flowers.




Jeśli dobrze się przyjrzycie, zobaczycie dwie foremki za zdjęciami. Zdjęcia zostały one zrobione tamtej wiosny, w miejscu, które jest bardzo popularne w Holandii, można tam spotkać jednocześnie nowożeńców i ciężarne kobiety, to bardzo zabawne.  

If you look good you can see two moulds one behind this picture. These pictures where taken last spring it's a site seeing here in The Netherlands and you are allowed to take pictures. So you see a lot of just married couples & pregnant ladies it's a lot of fun.




Uzyłąm papierów:


 Dziękuję bardzo za odwiedzenie dzisiaj bloga, 
a jeśli masz jakieś pytania, nie bój się zadać mi ich w  komentarzu. 
Uściski
Thank you so much for visiting the blog today 
nd if you have any questions don't be afraid to ask me in a comment. 
Hugs 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)