wtorek, 28 grudnia 2021

Torebka na prezent

 Witajcie

Dzisiaj pokażę Wam kolejną, ale i ostatnią w tym roku, torebkę na prezent. Tym razem postawiłam na wyjątkowy arkusz 06 z kolekcji "Grunge Backgrounds", kolorystycznie dopasowałam do niego kwiaty. Bardzo chciałam też, żeby na torebce znalazł się stroik, z okładki zestawu "Holly Jolly Christmas". A żeby pozbyć się mniejszych, czy większych ścinków lub częściowo pociętych papierów, taka torebka jest idealną okazją, żeby to właśnie zrobić. Dlatego ostatnio moje torebki w większości były robione z resztek papierów, mi ich na biurku ubyło, a tworzenie było nieco ciekawsze, bo nigdy na początku nie wiem, jaki wyjdzie efekt końcowy.



Użyłam :

Kochani, życzę Wam wszystkim samych radości w Nowym 2022 Roku,

 szczęścia, pomyślności i przede wszystkim zdrowia 


xxx Karasiowa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)