sobota, 18 grudnia 2021

Pudełko ozdobione papierami Woods, Grunge Backgrouns i Vintage Garden

Witajcie! 
Bardzo cieszę się z naszego dzisiejszego spotkania :)
Moja radość jest tym większa, że wreszcie mogą pokazać Wam pudełko po herbacie, które zalterowałam. Trwało to jakiś czas i można powiedzieć, że pudełko nabrało swojej mocy leżakując na półce. Wszystkie boczne i wewnętrzne ścianki udało się pięknie okleić przy pomocy Grunge Backgrounds i Woods , świetnie się też pracowało mediami na tych papierach. Generalnie moim zamysłem było pokazanie kontrastu pomiędzy tym, co na wierzchu, a tym, co w środku. Myślę, że ten zabieg udało mi się uzyskać. Kwiatuszki i listki wycięłam z dodatków z kolekcji Vintage Garden. Elementy do wycinania spodobały mi się od samego początku, dlatego też zrobiłam kwiaty pasujące pod ta kolekcję. 

Wewnętrzną stronę wieczka pudełka również ozdobiłam uroczym oknem z okiennicami 
i dodatkami z Vintage Garden oraz słodką różyczką z papieru akwarelowego. 
Przyjrzyjmy się z bliska wieczku.
 

  
W pracy użyłam:




Pozdrawiam Was gorąco i życzę twórczego weekand'u <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)