piątek, 1 lipca 2022

"It's Your Day Gorgeous" Layout by Amy Voorthuis

Witajcie drodzy fani ScrapAndMe!

Życzę Wam wesołego pierwszego lipca. Dzisiaj przygotowałam kolejny layout i pozostałam przy fioletach ale tym razem to fiolety z Meadow Impression. Ten kolor jest moim ulubionym a jednak rzadko robię w nim moje prace, co przyznacie jest dziwne, dlatego cieszę się, że dzięki przecudnym kolekcjom ScrapAndMe mogę to zmienić i korzystać z błogiego scrapowania. 

Wybrałam zdjęcie Abbey gdzie ma na sobie piękną sukienkę księżniczkiw tym miesiącu będzie kończyć trzy lata. 


Hello Sweet ScrapAndMe Fans! 

Happy 1st of July today I have another layout to share this time I stayed in the purples but with the "Meadow Impressions" collection. As purple is my favorite color I hardly ever scrap with it which I think is weird but with these beautiful collections ScrapAndMe offers I am having a heavenly scrappy time lol. For this layout I have used a picture of Abbey in her princess dress she is almost turning three years on the 15th of this month. 

It's Your Day Gorgeous: 

Najpierw wycięłam okrąg z arkusza tła, a następnie ułożyłam drugi arkusz, który wycięłam nożyczkami, po czym zszyłam wokół krawędzi. Użyłam szablonu z odrobiną lekkiej pasty modelarskiej i  dodałam kwiaty i wycięte elementy.

First I cut out a circle from the background sheet then I layered a other sheet which I cut with a scissor and later on stitched around the edges. Then I used a stencil with some light moderling paste and then I added the flowers & fussycut elements.


Po raz pierwszy użyłem polskiego tekstu w swojej pracy i uwielbiam to, jak wyszło. Skrzydła motyli zgięłam, żeby wyglądały, jakby latały. Na koniec dodałam kilka sprayów i wosków do moich kwiatów.

It's the first time I used a Polish text on my work and I love how it turned out. The wings on the butterflies I bend to make them look like they are flying. In the end I added some sprays & waxes on my flowers. 



Użyte materiały:

Scrap And Me papers used:



Dziękuję za dzisiejsze odwiedziny, jeśli macie jakieś pytania nie krępujcie się zadać ich w komentarzu.

Thank you so much for visiting the blog today and if you have any questions don't be afraid to ask me in a comment.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)