sobota, 9 lipca 2022

Beautiful - Scrapbook Layout

Cześć, witam Was ponownie na blogu ScrapAndMe. Cieszę się, że mogę dzisiaj pokazać Wami moją nową inspiracją jako Gościnna Projektantka ScrapAndMe.
Moją pracę stworzyłam przy pomocy efektownej kolekcji Vintage Garden.

 Hello and welcome back to the Scrap and Me blog. It's Guest Designer Melissa with you today with some new inspiration I created using the striking Vintage Garden collection.





Wykorzystałam kilka arkuszy z tej kolekcji jak również elementy do wycinania, które użyłam do tworzenia warstw. Dziękuję za odwiedziny i zapraszam na kolejne moje inspiracje.

I have used a few papers from this collection to create this layout as well as the fussy cutting sheet, which I used to created lots of layering.

Thank you for looking, I will be back again soon with some more inspiration.

Mel x


Products Used



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)