niedziela, 31 lipca 2022

Czekoladownik

Witajcie kochani!
Po raz kolejny pragnę się z Wami przywitać wspominając nasze ostatnie spotkanie na żywo. Ale się działo! Stworzyliśmy wspólnie czekoladownik, na zaprojektowanej przeze mnie bazie. Tym razem pobawilismy się trochę formą na słodko 😉 Ja swoje czekoladowniki ozdobiłam kolekcją papierów Blooming Magnolia oraz ręcznie robionymi kwiatami z tkaniny. Ciekawa jestem jak będzie u Was? Pamiętajcie, że swoje prace możecie wrzucać pod postem konkursowym na naszej grupie tutaj
Cała transmisja jest zapisana i możecie w każdej chwili wrócić do filmu. 
Czekoladownik- live tutorial

Już nie mogę się doczekać kolejnego spotkania z Wami 

 




Wykorzystałam:

Pozdrawiam cieplutko
Ania 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)