środa, 27 lipca 2022

Pudełko dla ukochanej - Vintage Garden

 Witam Was i cieszę się bardzo, że odwiedziliście blog ScrapAndMe.
Dzisiaj chciałabym pokazać wyjątkowe pudełko, wykonane z kolekcji Vintage Garden.
Exploding box skrywa w sobie miłosne wyznanie, któremu chciałam nadać wyjątkowy klimat.




Zewnętrzne ścianki pudełka mają stonowany kolor, jedynie na wieczku znalazło się więcej kontrastów.
 Do ozdobienia wybrałam dwa większe kwiaty, które wykonałam z papieru akwarelowego, wycięłam też kilka gałązek i kwiatków z dodatkowych arkuszy do wycinania z kolekcji Vintage Garden oraz listki z wykrojnika.  


Środek pudełka to kolorystyczna kontynuacja. 
Każda ścianka pudełka opatrzona jest czułym  napisem w ramce, odrobionym małymi kwiatuszkami. 
Pod nimi znajdują się przycięte czerwone karty, które ozdobiłam przy pomocy maski, tuszu i pudru do embossingu na gorąco.  


W centrum pudełka znajduje się pudełeczko z miejscem na czuły liścik lub podarunek. 


Na wieczku znajduje się serce wycięte z wykrojnika, które ozdobiłam kwiatami z papieru i z  kolekcji Vintage Garden. Na papierze pod spodem naniosłam tusz przez maskę i pokryłam go przezroczystym pudrem do embossingu.


Na koniec trochę zbliżeń na boczne ścianki.



Mam nadzieję, że moja praca będzie dla Was inspirująca i zachęci do sięgnięcia po kolekcję 
Vintage Garden :) 


Użyte materiały:

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)