poniedziałek, 27 lutego 2023

Kartka komunijna - Celebration Blue 2 - by Agnieszka Korman

Witajcie :) 

Bardzo ucieszyła mnie nowa edycja kolekcji Celebraton Blue. Pamiętam, że była ona dla mnie numerem jeden w pracach z okazji Komunii Świętej, czy Chrztu. 
Celebration Blue 2 to powiew świeżości i tchnienie wiosny, piękne układy i piękne grafiki.

Na dzisiaj przygotowałam delikatną kartkę komunijną, w której wykorzystałam papier z wianuszkiem 05/06, wycięłam też kilka listków z arkusza Leaves 2, dodałam kwiatuszki, perełki i napis z okładki
Mam nadzieję, że moja praca się Wam spodoba, a papierki zachęcą do tworzenia :) 


Życzę miłego dnia i do zobaczenia :) 


Użyte materiały:


 

1 komentarz:

  1. What a lovely creation you have made Agnieszka, with this beautiful papercollection.
    Really nice colours, so pretty! 😍
    Greetings, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)