poniedziałek, 13 lutego 2023

Kartka z ramką - Ania Craftowanki

 Witajcie :) 

Zapraszam Was dzisiaj na moją druga inspirację w ramach GDT. Przygotowałam karteczkę z piękną dekoracyjna ramką. Do wykonania pracy użyłam arkuszy z kilku kolekcji, ale myślę że stworzyły całkiem spójną całość. Do ułożenia kompozycji oprócz rameczki wykorzystałam materiałowe kwiaty, które zrobiłam samodzielnie, oraz wycięte z arkuszy listeczki i kwiatuszki. 






Oto arkusze, których użyłam:


Pozdrawiam serdecznie i życzę dobrego tygodnia ❤️
Ania - Craftowanki

2 komentarze:

  1. How gorgeous, this creation Ania, so beautifully done! I just love your pretty flowers! 🥰
    Greetings, Wilma.

    OdpowiedzUsuń
  2. What a lovely card I really love this design great job 🩷💜🩷

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)