sobota, 20 maja 2023

"Memories Captured" by Tina Ollett

 Hello and welcome back. Today I am here to share with you my newest creation but this time I have created a masculine page. Something that I don't do often enough, but I wish I did. This project I have titled "Memories Captured". I have used a photo of my son from a holiday about 10 years ago. As with most boys getting a photo does not come easily. I captured this photo luckily when he was least expecting it. Haha ! Because my photo was a dark sepia colour I gravitated to using the grunge patterned paper from the Afternoon Sky collection. This was my starting point and this below is what I created. I hope you enjoy it ! 

Witam i zapraszam ponownie. Dzisiaj jestem tutaj, aby podzielić się z Wami moim najnowszym dziełem, ale tym razem stworzyłam męską stronę. Coś, czego nie robię wystarczająco często, ale chciałabym to zrobić. Ten projekt nazwałam „Uchwycone wspomnienia”. Użyłam zdjęcia mojego syna z wakacji sprzed około 10 lat. Jak w przypadku większości chłopców zrobienie zdjęcia nie przychodzi łatwo. Zrobiłam to zdjęcie szczęśliwie, kiedy najmniej się tego spodziewał. Ha ha ! Ponieważ moje zdjęcie było w kolorze ciemnej sepii, zdecydowałam się na papier w grunge z kolekcji Afternoon Sky. To był mój punkt wyjścia i to poniżej jest tym, co stworzyłam. Mam nadzieję, że ci się spodoba!











My background page was taken from the Afternoon Sky collection. I love this grunge background. This background has so much interest on it that you really don't need to add too much to it. I however decided to add just a little more texture using some texture paste and a stencil. I coloured over it using some pigment powders. 

Moja strona w tle została zaczerpnięta z kolekcji Afternoon Sky. Uwielbiam to tło grunge. To tło jest tak interesujące, że naprawdę nie trzeba dodawać do niego zbyt wiele. Zdecydowałem się jednak dodać trochę więcej tekstury za pomocą pasty teksturującej i szablonu. Pokolorowałam go za pomocą kilku proszków pigmentowych.

               Afternoon Sky - AS-03/04                    Leaves 5                            Locks and Clocks

I did some fussy cutting from the Leaves 5, Locks and Clocks and Frames 1. I incorporated some wood logs and wire paper into the layout. The paper wire was wrapped around one of the clocks on the right. I also used the paper wire as exstensions from the leaf clusters. 




Below are some of the close-ups from this project for you. 





Well that is all from me today. I hope you have enjoyed my masculine project here today. 
Until next time happy crafting.







1 komentarz:

  1. It's a wonderful project Tina, very beautifully done!
    Greetings, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)