środa, 7 kwietnia 2021

Co za piękność - layout Chrissy Tingey

Witam wszystkich, tu ponownie Chrissy z kolejnym layoutem, tym razem z papierów "Sapphire Days". To przepiękna kwiatowa kolekcja w zachwycających odcieniach niebieskiego, z niewielką ilością zielonych liści i odrobiną koloru żółtego w środkach kwiatów.

Hi everyone, Chrissy here with another layout for you
using the absolutely beautiful "Sapphire Days" collection. This stunning flower collection features a
delightful colour palette of blue tones with a tiny touch of green in the leaves
and a pop of yellow in the flower centres. 
Obszyłam brzegi layoutu i koło, w jego centralnym punkcie, w którym to kole umieściłam zdjęcie, idealnie dopasowane kolorystycznie do papierów, a całości dopełniły kwiaty i liście.

My layout features a hand stitched circle frame, a beautiful colour matched 
photo, lots of gorgeous fussy cut flowers and leaves. 
Kwiaty z arkuszy ułożyłam warstwowo wokół zdjęcia

My fussy cut flowers are layered up and clustered around the photo 
and frame. 

Zrobiłam również i sama kwiaty, w tym także stemplowane,

I have also added some stamped and fussy cut & pre-made paper flowers to my layout,

jeszcze tylko motylki i praca skończona.

and fussy cut butterflies to finish off.
Products used: 
 
 

Dziękuję, że zajrzeliście i mam nadzieję, 
że moja inspiracja zachęci Was do użycia tej pięknej kolekcji. 
Wszystkie produkty ScrapAndMe znajdziecie w sklepie.

Zajrzyjcie też na naszą stronę na Facebooku. 

Moim pozostałym layoutom możecie przyjrzeć się na Instagramie - The fussy cutter.


Thank you for stopping by, I hope I have inspired you to use this 
beautiful collection. You can find all Scrap and Me products here


You can also find lots of other close up images of my layout
over on my Instagram page - The fussy cutter.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)